COPYWRITING

Co nabízím? Zkrotím slova tak, aby dokázala zapůsobit.

Přesně tam, kde potřebujete. Na firemním nebo osobním webu, případně na blogu. Vata má zůstat pouze kosmetickým prostředkem. V mých textech pro ni není místo. Mají smysl, švih a dokáží zaujmout.

Cokoliv píšu, věnuji se tomu naplno. Miluji výzvy a ráda je zdolávám.

A co pro vás mohu udělat?

  • Pro plánovanou webovou stránku nebo internetový obchod vytvořím textový obsah.
  • Založím blog, a budu ho zásobovat čtivými články.
  • Pro váš internetový magazín napíšu poutavé texty.
  • Vašemu e-shopu sepíšu originální popisky.
  • Připravím tiskovou zprávu nebo PR článek.
  • Napíšu návod nebo manuál tak, aby byl pro zákazníka zcela srozumitelný.

Pokud ale potřebujete jakýkoliv jiný text, neváhejte mě kontaktovat.

Copywriting je zábavné řemeslo

Baví mě psát pro ty, pro které je jejich práce koníčkem. Výsledek takové práce totiž vypadá zcela jinak. Podobně je tomu v mém případě. Ať už se jedná o oblasti jako životní styl, kultura, bydlení a cestování, kterým se věnuji velmi často, nebo nějaké řemeslo, ráda načerpám vědomosti a se vší vervou se pustím do skládání slov. Účelem není určitý počet normostran. Výsledkem mají být slova, která zapadnou přesně tam, kde je jejich místo.

Píšu hlavně pro internet, pokud ale máte zájem napsat poutavý leták nebo jiný tištěný dokument či zprávu, kontaktujte mě.

Jak to vše proběhne?

Přes kontaktní formulář mi zašlete poptávku, na kterou se vám nejpozději následující pracovní den ozvu a v případě potřeby doplníme další informace (rozsah, cílová skupina, atp.). Co nejsrozumitelnější zadání uspíší termín dokončení zakázky. Až bude vše upřesněno, zašlu nezávaznou nabídku spolu s cenou. Po jejím odsouhlasení a obdržení zálohové platby (nebo jinak podle podmínek předchozí domluvy) začnu pracovat na zakázce. Vytvořené texty zašlu ke schválení a zapracuji Vaše eventuální připomínky.

Kolik bude text stát?

ceny odpovídají náročnosti zpracovávaného textu. Jsou individuální.

Copywriting je velmi komplikovaná činnost, a proto každá zakázka vyžaduje speciální přístup, tedy i rozdílné ceny. Záleží tedy třeba na náročnosti textu, rozsahu zakázky, opakování zakázky. Přesto můžete nahlédnout do orientačního ceníku.